Weet er iemand welke steen dit is?

Ik was op vakantie en ik vond deze steen tussen de rotsen en heb er een stukje van meegenomen maar welke steen is dit? Er zijn kleine puntige kristallen te zien die diorzichtig zijn de steen zelf waar de kristallen op zitten is wit en een deeltje zwart. Ik zou het heel fijn vinden om te weten welke steen dit is. Alvast bedankt !

Toegevoegd na 1 dag:
De doorzichtige kristallen staan op een bruin goudkleurige ondergrond die als je hem nat maakt wegspoelt en wanneer hij droog is terug hard is en niet meer beweegbaar is, en het is geen moder.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

De foto is niet heel duidelijk maar het lijkt me een rookkwarts. Mooi!

Toegevoegd na 1 minuut:
Moet erbij zeggen dat het ook van alles anders kan zijn hoor. Mijn man is geoloog en ik heb veel op elkaar gelijkende dingen voorbij zien komen. En volgens mij zitten er ook andere mineralen tussen, maar die kan ik op deze foto niet zo goed zien.