mijn contract is 29 juli afgelopen (akte van benoeming als onderwijsassistent) ik heb er al 3 gehad. Nu heb ik nog steeds geen nieuwe .en ik werk wel.

hij vertelde dat ik weer een akte v Benoeming krijg tot 23 april .hoe nu verder ?als ik op wil zeggen b.v.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (4)

Opzeggen is iets wat je zelf bepaald dat doe je of dat doe je niet.
Drie contracten en nog steeds in dienst is een vast contract
ronron1212
13 jaar geleden
Een contract mag maximaal 3 keer worden verlengd, daarna heb je recht op een vast contract of het wordt niet verlengd. Aangezien je nu nog werkt zou je zeggen dat de werkgever verplicht is jou een vast contract te geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je lid van de AOB? Daar kun je alles navragen over je rechtspositie in het onderwijs. Ze hebben zelfs juristen die je kunnen bijstaan in dit soort conflicten.

Ik vrees dat jouw werkgever hier mee weg komt, omdat hij je in de zomervakantie ontslaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je had een contract tot afgelopen 20 juli?
En je werkt nu wel, maar zonder contract?

Dat is wat ik er van begrijp.
En dat kan natuurlijk niet!!

Ik zou eens bellen met iemand van de vakbond,
dat kan de Alg. Onderwijsbond zijn, maar ook
het CNV heeft een onderwijsbond.

Je moet een nieuw contract krijgen en je kunt
niet werken zonder akte van benoeming.
Ik hoop dat je wel betaald krijgt?

Als je zelf op wil zeggen is het geen probleem,
dan schrijf je een brief.