Het is natuurlijk afhankelijk van je school. Maar voor de eindlijst lijkt me Evert Hartman een nogal eenvoudig type boeken te leveren. Ik denk dat je je leraar even kan vragen, maar dat je daar een ene te horen krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de Nederlandse lessen in de brugklas mochten/moesten we ze wel lezen, voor de Havo-eindlijst mocht het niet.