Wat zijn de extreemste schooltijden?

En dan bedoel ik, wat is het vroegste dat iemand begint, hoeveel lesuren zijn er maximaal op een dag, hoe lang/kort duur een lesuur maximaal/minimaal?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Mijn schooltijden gaan vanwege het lokalentekort door tot 19:45, als ik in een hoger jaar kom tot 21:45.

Dit is theoretisch de tijd voor het laatste uur, de keren dat het daadwerkelijk voorkomt zijn op één hand te tellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ik heb een keer 12 uur op een dag gehad van 9 tot 9 en ik moet je zeggen dan ben je behoorlijk gaar.

@Pieter
Als je tot 21:45 doorgaat hoe laat begin je dan ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe vroeg de leerlingen ook begeinnen, de leraar en de conciergezullen er altijd nog eerder zijn. Ik denk dat het ook met klimaat te maken heeft, niet op het heetst van de dag in de klas, maar van zonsopgang tot 11 uur of zo en dan later op de dag van 1500 tot zonsondergang,in hete landen natuurlijk