Hoe reken je, je salaris uit (parttime) als je het bruto bedrag weet?

Ik weet het bruto bedrag per maand (€3200). Maar dit is voor fulltime, hoe reken je dit naar 27 uur per week uit, waarbij het belasting technisch ook nog klopt?

een jaar geleden
7.2K
TurfGraver
een jaar geleden
Je zal eerst moeten weten hoeveel uur ze onder fulltime verstaan.
Als dit 40 uur per week zou zijn dan is het
3200 / 40 en dit x 27
Belasting is afhankelijk van je persoonlijke situatie.

Antwoorden (2)

Op internet zijn diverse bruto netto calculators te vinden; hieronder één. Let in jouw geval op de juiste deeltijdfactor; is het 27/40 of 27/36?
een jaar geleden
Eerst moet je weten hoeveel uur een volledige werkweek is. Stel: 40 uur.

Dan is het parttime brutosalaris:
27/40 × eur 3.200.

Bij een ander aantal uren voor een voltijds werkweek zet je dat andere aantal uren als noemer in de breuk.
Computoon
een jaar geleden