Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke cursussen kunnen wel en niet op je CV?

Welke cursussen zet je beter wel of niet op je CV? Ik wil solliciteren voor een stage bij een online marketing afdeling. Nu heb naast mijn opleiding een aantal cursussen moeten doen, hiervoor heb ik ook certificaten. Maar ik weet niet zo goed of ik ze allemaal op mijn CV moet zetten of alleen langere cursussen.

Voorbeelden van de cursussen:
Learn HTML (codecademy) (9uur)
Learn CSS (codecademy) (20uur)
Google Analytics Individual Qualification
Basisprincipes van Online Marketing (40 uur)

Daarnaast een paar e-learnings met certificaat maar die waren maar 1 uur.

Hoor graag wat advies over welke ik het beste wel/niet kan toevoegen!
Allemaal online cursussen trouwens.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
961
Griffin
3 jaar geleden
Zonder verder je onnodig te kwetsen zou ik allemaal weglaten. 9 uur durende HTML cursus legt helemaal niks in balans van de wikken-en-wegen weegschaal. Het wordt pas iets als je maanden aanéén voor iets gestudeerd hebt en daar dan een certificaat voor krijgt. MCSE of een Cisco certificering o.i.d. zijn zo wat voorbeeldjes...
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Alleen relevante cursussen zou ik op het CV zetten. Die meerwaarde hebben voor de toekomstige werkgever. Losse, korte, on-line cursussen zullen weinig indruk maken.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Bedankt voor de reactie! Had al het idee dat het niet helemaal op het CV paste.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Alleen als het relevant is. Het plaatsen van te veel cursussen kan namelijk erg overzichtelijk werken.
(Lees meer...)
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding