Waar kan ik een toetsen/huiswerk plansysteem vinden?

ik zoek een goed en fijn plan systeem (online) voor mijn toetsen en huiswerk te plannen wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het handigste lijkt mij om daar gewoon Google Calender voor te gebruiken. Je hebt waarschijnlijk al een Google account, en je kunt de app op je telefoon gebruiken.

Ik heb zelf de gratis Mombreak cursus gevolgt voor tips om Google Calender als planner te gebruiken: https://digital.mombreak.ca/momlifecalendar
Let niet op de 'mom' in de titel, dit systeem werkt prima voor jouw situatie.