Waar stroom ik in bij de ICT als ik op HAVO zit en waar stroom ik in als ik op VMBO T zit (qua niveau)?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Van VMBO(T) ga je naar het MBO, van de HAVO naar het HBO. In het gros van de gevallen.

Toegevoegd na 59 seconden:
En van VWO naar universiteit. Om hem compleet te maken.

Toegevoegd na 13 uur:
Met dank aan JanJ2000

Met vmbo-basis kun je instromen op niveau 2, met vmbo-kader, gemengd of theoretisch kun je instromen op niveau 3 of 4.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Oke nu begrijp ik het, ik vroeg mij alleen nog af....kun je als je heel goed bent bij de MBO opstromen naar de HBO, Ja toch?
MarBet
6 jaar geleden
Na een afgeronde mbo opleiding op niveau 4 kun je doorstromen naar hbo.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
En waar start je bij de mbo? Niveau 1 toch
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Volgens mij kan je gelijk hoger starten, maar dat zal MarBet wellicht beter weten.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
En wie is marbet?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Lees alle bovenstaande berichten maar door :D.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Oh, nu zie ik het pas
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Met een vmbo-diploma kun je inderdaad hoger instromen dan mbo1. Met vmbo-basis kun je instromen op niveau 2, met vmbo-kader, gemengd of theoretisch kun je instromen op niveau 3 of 4.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik voeg dat even toe.