Wat is het verschil tussen tweedehands en derdehands boeken, qua prijs?

Ik heb zelf schoolboeken gekocht ( tweedehands, maar weet de prijs niet meer) nu zijn de drie boeken tweedehands op internet te koop voor 98 euro. Maar ik verkoop ze dus als derde hands boeken. De boeken zijn nog in redelijke staat, is eigenlijk niet veel aan veranderd. Ik ken de persoon aan wie ik de boeken verkoop dus wil graag een eerlijke prijs vragen. Mijn vraag is dus, hoeveel geld moet ik nu van die 98 euro afhalen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Derdehands bestaat niet. Iets wat tweedehands (gebruikt) is, blijft altijd tweedehands.
Je kunt voor deze boeken ook 98 euro vragen als ze nog steeds in dezelfde staat zijn.

Toegevoegd na 11 uur:
Om te concurreren met de advertentie op Marktplaats zou je natuurlijk minder kunnen vragen, bijvoorbeeld € 90,- . En als de betreffende persoon het moeilijk kan betalen en jijzelf er financieel wat beter voorstaat, nog minder... ;-)
SimonV