wat zijn de gevolgen van een drankfoto?

ik vroeg me af wat de gevolgen zijn als ik op me 15/16de een foto plaats op instagram waarin ik een biertje vast heb. ik wil namelijk een beroep uitoefenen waarin ik met jongeren ga werken. is de kans dat dit problemen geeft bij me opleiding en later bij het solliciteren?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Amadea
6 jaar geleden
Als dat een foto uit het verleden is zou ik er wel de datum bij zetten. Aangezien het sinds 1 januari 2014 verboden is voor kinderen om in het openbaar alcoholische drank bij zich te hebben.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik zou deze foto weghalen. Je geeft hiermee geen goed voorbeeld aan jongeren. Als jij bijvoorbeeld jongeren wilt voorlichten over gezond alcohol-gebruik en ze komen er achter dat je zelf ook op je 15e aan het 'zuipen' was, dan verlies je je gezag direct.

Het beste antwoord

Nee, één foto met een biertje zal geen gevolgen hebben. Het wordt anders als je meerdere foto's plaatst waarop je ladderzat loopt te lallen.