Wie weet waar je in België in een middelbare school elecktronische muziek productie kan volgen?

Ik zit nu op de middelbare school in het 3e jaar (één keer blijven zitten) en ben al een heel lange tijd bezig met muziek vooral Hous/Dance muziek. En ik wil van school veranderen, een middelbare school waar ze elecktronische muziek productie geven (dus geen academie/workshop maar een echte school). Maar weet niet waar er in België zo'n scholen zijn. Ik weet wel dat er in Nederland zo'n scholen zijn, maar ik kan onmogelijk elke dag van België naar Nederland gaan, want ik woon in België. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij de EMStudios Academy of Sounds kun je de studie elektronische muziek productie volgen. EMstudios is de high-end Muziekacademie voor muziek productie en dj’ing.
Het hoofdkwartier is gevestigd in Poppel (België) net over de grens van Nederland dichtbij Tilburg en Turnhout. Het is goed te bereiken via het openbaar vervoer (De Lijn, bus 450). Er is ook een locatie in Antwerpen (België).

Of je de studiekosten mag aftrekken van de belastingen staat in deze link
http://www.taxworld.be/taxworld/fiscale-aftrek-studiekosten.html?LangType=2067

Toegevoegd na 47 minuten:
In België zijn er geen scholen met elektronische muziek productie in het vakkenpakket, hooguit Media educatie.
In Brussel worden cursussen aangeboden door het
SAE Institute - Creative Media education
Gachardstraat (Rue Gachard) 10
1050 Brussel
Tel: +32 (0)2 647 92 20 Fax: +32 (0)2 648 27 19
Email: brussels@sae.edu
Er zijn geen specifieke toelatingsvoorwaarden, behalve een grote motivatie.
Het instituut raadt aan om al in het bezit te zijn van een diploma van het middelbaar onderwijs.