Waar kan ik het beste online gratis turks leren?

Hallo,

Ik wil graag Turks leren. Ik heb wel sites gevonden waar je de basis kan leren, maar vaak moet je dan na een aantal lessen gaan betalen. Kent iemand een site waarbij je gratis een complete online cursus kan doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.5K
Amadea
9 jaar geleden
Reken er maar niet op dat dit mogelijk is. Een vreemde taal goed leren kan echt niet gratis.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Weiwaar!
Amadea
9 jaar geleden
Heb jij daar dan zelf Turks mee geleerd, zondag, zodanig dat je je medelanders op straat kunt verstaan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Amadea ik heb al in de 70-er jaren Turks geleerd dus ver voordat er internet bestond en ik deze website die ik noem kende. En nee ik kan mijn medelanders hier op straat niet goed verstaan omdat zij veelal uit oost Turkije komen en een dialect spreken. Maar als zij AB Turks spreken kan ik eenvoudige gesprekken voeren. In Turkije idem, en ik kan daar zonder veel moeite in het Turks kaartjes voor het openbaar vervoer regelen, eten bestellen in een restaurant, iets kopen op de markt en boodschappen doen in de supermarkt. Wat wil een mens nog meer?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is geen antwoord op de vraag zondag.... kun je goed Turks leren met de door jou gegeven site of moet je daar al een eindje mee op weg zijn of kom je niet ver dan 'wat en hoe in het Turks'?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je alle onderwerpen waar die lessen over gaan bekijkt zie je vanzelf dat die lessen wel wat verder gaan dan de Wat en Hoe boekjes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke, alleen de eerste vier lessen zijn gratis, daarna betaal je 1,25 per les. Het systeem heet lesexpres, probeer eens de eerste 4 lessen.
http://www.lesexpres.nl/lesexpres_v2/index.php
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.goethe-verlag.com/book2/NL/NLFI/NLFI002.HTM
Ook via deze website is gratis niet gratis.

Antwoorden (1)

Dit is een heel goede gratis online cursus Turks.

http://www.internetpolyglot.com/lessons-nl-tr
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Plus
Via deze site heb ik mij zelfs in het Fins verstaanbaar kunnen maken bij het naar de weg vragen. Groeten, boodschappen, getallen, naar de prijs vragen.
Geen gesprekken voeren, maar voor niets gaat de zon onder.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik vind het heel goede lessen voor welke taal dan ook die ze aanbieden.