Hoe maak ik het beste een keukenplattegrond?

Ik moet voor mijn school een plattegrond maken inclusief apparatuur en afmetingen etc. Hoe kan ik deze het beste tekenen of maken? In paint wordt het niet mooi en mijn creativiteit met de hand is niet zo heel goed

Bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

pen en papier en linialen zijn uit de tijd!!! download Corel Draw proefversie http://www.coreldraw.com/nl/product/grafisch-ontwerpsoftware/?trkid=NLsemKWS&gclid=CMvBubHglcQCFcRz2wodKzEArQ daar kan je alles mee doen, ook plattegronden maken je hebt wel een tijdje nodig om er mee leren te werken maar het wijst zichzelf uit! ik werk er al meer dan 20 jaar op professionele basis mee en het is een zeer veelzijdig prachtig programma natuurlijk gebruik ik het officieel legaal programma nl. de X3 versie veel plezier en je zal zien hoeveel mogelijkheden dit programma heeft als je problemen hebt mag je me altijd contacteren voor hulp ik ben 67 en heb toch niet veel te doen janscheys@yahoo.co.uk

Alles opmeten, en met een linaal tekenen. Met zo'n recht-toe-recht-aan tekening kan er niet veel mis. Vergeet er geen schaal bij te zetten. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100