Ik ga van 3 havo naar 3 mavo na de kerst vakantie en ik ga ook naar een andere school neem ik mijn school cijfers die ik dit jaar heb gehaald ook mee?

Ik zit op het groen 3 havo en ik ben toegelaten op het vos 3 mavo en daar ga ik heen na de kerst vakantie neem ik dan ook mijn oude school cijfers mee van het groen naar het vos?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ze zullen ze wel willen zien maar je begint gewoon op nul. Bel die school even op dan weet je het zeker.

Antwoorden (3)

Nee, je begint helemaal opnieuw met 0 cijfers.
Je gaat dan DSE's krijgen die ook meetellen voor je eindexamen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ga daar niet vanuit, omdat dit een andere school is, dus ook een andere methode van cijfers enz. Maar ook omdat dit een ander niveau is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zal zeker niet zo zijn, je begint weer helemaal op 0 in 3 mavo op een heel ander niveau en een heel andere school. Ben wel benieuwd hoe dat zal gaan, aangezien je nu wel wat schoolexamens van 3 mavo hebt gemist en je deze niet op de havo gehad hebt...