Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ga van 3 havo naar 3 mavo na de kerst vakantie en ik ga ook naar een andere school neem ik mijn school cijfers die ik dit jaar heb gehaald ook mee?

Ik zit op het groen 3 havo en ik ben toegelaten op het vos 3 mavo en daar ga ik heen na de kerst vakantie neem ik dan ook mijn oude school cijfers mee van het groen naar het vos?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ze zullen ze wel willen zien maar je begint gewoon op nul. Bel die school even op dan weet je het zeker.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nee, je begint helemaal opnieuw met 0 cijfers.
Je gaat dan DSE's krijgen die ook meetellen voor je eindexamen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ga daar niet vanuit, omdat dit een andere school is, dus ook een andere methode van cijfers enz. Maar ook omdat dit een ander niveau is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zal zeker niet zo zijn, je begint weer helemaal op 0 in 3 mavo op een heel ander niveau en een heel andere school. Ben wel benieuwd hoe dat zal gaan, aangezien je nu wel wat schoolexamens van 3 mavo hebt gemist en je deze niet op de havo gehad hebt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding