Kan ik met een mbo 4 diploma een bachelor volgen in Zweden?

Ielts heb ik al voldoende afgesloten.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
wat heeft je Lets (?) met Zweden van doen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ielts, het is een Engels examen. Voor de bachelor die ik wil volgen heb ik een 6.5 nodig op mijn Ielts examen omdat de studie in het Engels is. Ik heb een 8 gehaald. Alleen nu moet ik weten of mijn mbo 4 diploma genoeg is om een bachelor te kunnen starten.

Antwoorden (1)

licht aan je niveau en hoe het vakkenpakket aansluit. en hoe goed je zweeds spreekt en schrijft. vraag meer info bij de zweedse ambassade in Den Haag. of bij mensen die al geëmigreerd zijn via bijv het zwedenweb forum