Hallo, ik heb stufi aangevraagd. Er staat gegeven wat ik iets per 1-07 ontvang en per 1-09. Weet iemand wat je per juli ontvangt? Ik ben sinds april18

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je stufi hebt aangevraagd omdat je in september gaat studeren, dan krijg je per 1 september stufi.
Heb je al stufi of is je situatie iets anders dan mijn eerste zin, dan zou ik even bellen met DUO als ik jou was. Succes.