Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer moet ik me hebben uitgeschreven wanneer ik me voor meerdere studie's heb aangemeld?

Ik ben er nog niet uit welke opleiding ik wil gaan doen en twijfel tussen 3. Ik kan me op studielink voor maximaal 4 aanmelden. Maar wanneer moet ik me weer hebben uitgeschreven voor de andere 2 als ik mijn besluit heb genomen, is daar een uiterste datum voor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
673

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik ga ervanuit dat je dit moet doen voor de startdatum van het nieuwe schooljaar. Het beste kun je dit doen zo snel mogelijk nadat je een keuze hebt gemaakt natuurlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In principe kun je meerdere opleidingen tegelijk volgen, dus hoef je niet per se voor de startdatum al uitgeschreven te zijn. Voor de hoogte van het collegegeld maakt het niet uit. Je kunt dus zelfs een paar weken alle drie de opleidingen volgen, maar dat zal wel behoorlijk zwaar zijn natuurlijk.
Is het niet handiger om nog even te wachten met inschrijven? Het is nog best vroeg, als je je eind juli pas inschrijft, komt ook alles nog wel goed. Dan heb je nog wat meer tijd om een keuze te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding