Filosofie...

Allemaal theorie, als je die studie afhebt, kun je nog geen ei bakken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar je hebt wel duidelijke indicaties over de gemoedstoestand van de kip die het ei legde vanuit de sociaal culturele achtergrond van de kip.

Andere antwoorden (8)

Kijk eens voor rechten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel leerstof, maar dat is niet hetzelfde als veel theorie.
Theologie.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mwah...binnen theologie bestaat zelfs het vak "praktische theologie"
Talen, en als je dan de eerder genoemde studies ook nog gevolgd hebt, dan kan je in verschillende talen zeggen, dat je het recht hebt om te denken dat je godsdienstig bent.
14 jaar geleden
Naast de bovengenoemde opleidingen, misschien accountancy.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wiskunde natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Theoretische natuurkunde

http://nl.wikipedia.org/wiki/Theoretische_natuurkunde
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Theologie

Toegevoegd na 1 dag:
..en in het verlengde daarvan; een Imamopleiding aan de Islamitische Universtiteit Rotterdam. Geeft een mooi stukje kennisverbreding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wijsbegeerte