Wat zijn uitvindingen uit de tijd van Edward Jenner?

Edward Jenner is de uitvinder van het 'Pokken-Vaccin' en nu is mijn vraag: Welke (belangrijke) uitvindingen zijn er gedaan in dezelfde tijd als dat het pokken-vaccine van Edward Jenner is uitgevonden/ontwikkeld?

Ik heb dit antwoord nodig voor een Presentatie Geschiedenis op school (2 havo)

Alvast Bedankt!
Ferron Alen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Economisch gezien was het één van de belangrijkste periodes in de geschiedenis, door de uitvinding van de stoommachine ontstond de industriële revolutie met al zijn uitvindingen.