Bestaan er MBO opleidingen voor 1 of 2 dagen per week?

Bestaan er MBO opleidingen voor 1 of 2 dagen per week? Normaal is het zo dat je 1 dag per week naar school gaat en de rest van de week werken, maar ik zoek juist iets waar je in totaal 1 of 2 dagen per week mee bezig bent. Is dat er?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

Dan moet je een thuiscursus doen van bijv de LOI of NTI. Je kunt er zolang over doen als je zelf wilt maar je zult wel ergens iets van een stage moeten doen wat vaak toch wel meerdere weken is maar misschien kan dat ook in deeltijd.

Toegevoegd na 3 minuten:
Andere mogelijkheid: Een beperkt aantal BOL-opleidingen kan je ook in deeltijd doen, bijvoorbeeld in de avonduren. Bij een deeltijd opleiding heb je geen recht op studiefinanciering. Een baan bij een leerbedrijf is niet verplicht. Je kunt aan een BOL-opleiding versneld deelnemen als je aan de toelatingseisen voor vrijstelling voldoet. Bij een BOL-opleiding versneld, heb je wel recht op studiefinanciering. http://www.noorderpoort.nl/jongeren/veelgesteldevragen/mbo/opleiding/Paginas/bolbbl.aspx