Krijg je voor de opleiding DTP op NTI een erkend MBO diploma?

Dan bedoel ik deze opleiding: http://www.nti.nl/beroepsopleidingen/ict-opleidingen/desktop-publishing-dtp/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgensmij niet, ik zie namelijk dat dit een cursus is, en bij de andere opleidingen staat er MBO en HBO voor als het om een erkende opleiding gaat.

Het beste antwoord

Nee. Als je kijkt bij de tab 'Examen', zie je dit: "Na voltooiing van deze opleiding kun je een certificaat aanvragen waarop vermeld staat dat je de opleiding Desktop Publishing (DTP) hebt gevolgd." Dat is geen MBO-diploma.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt