Is een in Australië behaalde bachelor van de zelfde waarde in Nederland?

Ik zou graag een Bachelor in Australië willen halen. Maar is dit diploma dan ook van waarde in Nederland? Wordt ik dan wel gezien als een HBO geschoolde werknemer die gekwalificeerd is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Op de website van de Nuffic ( http://www.nuffic.nl/diplomawaardering/landenmodules) kun je vinden dat de bachelors' degree in Australie, afhankelijk van de richting, overeenkomt met de bachelor HBO of WO in Nederland.
Als je je diploma bij terugkeer in Nederland wil laten erkennen, kun je ook bij het Nuffic terecht.