Welke HBO (of misschien MBO) opleidingen zijn er waarmee werkt met dieren?

Hallo, zit in 5 havo en doe volgend jaar examen met het N&G profiel. Ik heb erg veel moeite met het vinden van een studie en vind grofweg geen enkele opleiding leuk. Wat ik wel erg leuk vind is werk met dieren. ik wil geen universiteit doen dus dierenarts zit er voor mij niet in. mijn vraag is echter: Welke hbo's en mbo's zijn er die iets met dieren doen?

alvast bedankt. :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Helicon in nijmegen

Heb er ook aan gedacht om hierheen te gaan, maar toch maar een MBO gaan doen.

Ben wel een keer wezen kijken daar leek me een leuke school.

Toegevoegd na 26 seconden:
ben toch maar HBO gaan doen*