Welke stageplekken geven Stagevergoedingen?

Ik zoek een stage met stage vergoeding ik wil in een winkel stage lopen voor detailhandel enz net als action die geeft stage vergoeding maar daar hadden ze al iemand weet iemand anders nog plekken? ik doe mbo !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gast je uitgangspunt is verkeerd.
Stage je doe je om zinvolle ervaring op te doen voor je latere carriere.
Als het je (alleen) om geld te doen is kun je beter stoppen met school en tomaten gaan plukken.
Zoek een stage waar je veel leert, dat geld komt later wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja.. Wat voor mbo opleiding doe je? Als je 1 dag in de week stage moet lopen zou ik de stage niet uitzoeken op vergoeding maar op kwaliteit, als ze jou ontzettend goed begeleiden zou ik daar eerder voor gaan dan voor een bedrijf die stagaires gebruikt voor allerlei rotklusjes waar je niks van leert. AndrieK, ik vind dat je dat niet zomaar kunt zeggen.. Ik ga ook een nieuwe opleiding doen (HBO), zoek hierbij ook een stage die (al is het minimaal) vergoedt. Dit omdat ik de studie moet betalen en ook nog een huishouden draaiende moet houden. Ik werk nu nog wel en zal dit prima kunnen combineren, maar dit heeft totaal niks met mijn studie te maken. Maargoed, ik zou toch niet teveel focussen op die vergoeding, het doel van een stage is namelijk dat je praktijkervaring opdoet en dat is het belangrijkste. Misschien kun je op je stage wel een extra zaterdag en/of zondag werken? Desnoods 1 of 2 avonden in de week, niet alleen leuk voor de centen, maar ook laat je zien dat je het graag wilt en er extra tijd en moeite in steekt om te leren.

Antwoorden (1)

Je kan beter naar bedrijven zoeken van de maatschappij en niet particulieren, want mijn ervaring is dat zij meestal betalen, en ik zou het wel niet echt zomaar vragen bij een sollicitatie gesprek, verder: Stage doe je eigenlijk om te leren, ik loop nu ook 6 maanden stage op mbo niv 4 en krijg er ook niks voor, maar wel de ervaring en hoe je je op kantoor moet gedragen etc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op het mbo is het lastig om een vergoeding te krijgen en als je al iets krijgt is het vrij nihil. Ik heb 2 x stage gelopen op het mbo en heb hiervoor niets gekregen 2 keer niet. maar dit was wel particulier. Ik doe nu hbo daar is het een verplichting tot uitbetaling. min een 150 euro ongeveer als ik het goed heb.
dus je kunt beter doorstuderen van het mbo naar het hbo en dan daar stagevergoeding incasseren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een onzinnige oplossing Jossie om voor de 150 euro alleen te gaan doorstuderen....