Kan ik van 6 vwo overstappen naar de vavo?

Ik wil eigenlijk na mijn eindexamen in ieder geval naar de vavo gaan als ik het niet haal. Vragen: kan dit ook als ik echt ongeveer ieder vak zak?(!) Is een vavo-diploma gelijk aan die van een middelbare school?(!) Wanneer kun he wellicht niet naar de vavo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

veel scholen voor volwassenenonderwijs hanteren een intakegesprek, waar je goed doorheen moet komen, voordat je wordt toegelaten tot de school. tijdens het gesprek moet je motiveren waarom je naar die school wil en moet je aantonen dat je over voldoende motivatie beschikt.

het is verder geen punt of je alle vakken nog moet halen of nog slechts een paar.
AlphaLimaSierra