Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik mijn OV-studentenkaart niet op tijd krijg, kan ik de bewaarde treinkaartjes met terugwerkende kracht vergoed krijgen?

Als ik Studiefinanciering pas na de aanvang van het academisch jaar toegekend krijg (door late aanvraag, probleem met bewijsstukken) en met terugwerkende kracht het geld vanaf het begin van de studieperiode krijg, zullen de door mij bewaarde treinkaartjes ook vergoed worden, minstens tot een bepaalde waarde?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ja dat kan, je moet een declaratie aanvragen via hun site. De kaartjes moet je bewaren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Top!

Andere antwoorden (1)

Ja, kan via de NS met restitutieformulier. Zou wel voor de zekerheid kopies van je kaartjes maken:

U stuurt uw papieren treinkaartjes met betreffend formulier (alleen bij NS/OV-Jaar(trajectabonnement) of een brief naar NS Klantenservice

Adres van NS Klantenservice

NS Klantenservice
Afdeling Abonnementen
Postbus 2368
3500 GJ Utrecht
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing