Nee, dat kan alleen als je een MBO4 opleiding bij Scheidegger hebt gedaan want daar kun je MBO 2, 3 en 4 nivo volgend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt jou antwoord?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat kan alleen met niveau 4 :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niels, als je twijfelt aan een antwoord moet je er even bijzetten waarom je twijfelt zodat ik een goed antwoord kan geven, ik snap nu niet waarom je denkt dat het fout is. Waarom zou ik een antwoord neerzetten waarvan ik al weet dat het fout is dus ik ga er van uit dat het goed is. Als het fout is hoor ik dat graag maar dan wel wat er dan wellicht fout kan zijn?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk in de link: met die mbo4 opleiding heb je toegang tot het HBO: http://www.scheidegger.nl/opleiding/2012-SD-Basisopleidingen-en-MBO-MBO-Cateringmanager-niveau-4.html

Andere antwoorden (1)

ja, de opleidingen van Scheidegger zijn officieel erkende mbo opleidingen. je kan met een diploma van Scheidegger dus doorstromen naar het HBO.
AlphaLimaSierra