Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe lever ik mijn Iddink boeken in als ik te laat ben?

Ik kon op de inleverdag mijn boeken niet inleveren en heb informatie opgezocht, maar er staat niet waar ik ze heen kan brengen.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
13.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je zou even kunnen bellen en het kunnen vragen. Waarschijnlijk zul je het op een of andere manier op moeten sturen. Bij ons op school is het zo dat wanneer je een boek vergeet mee te nemen je die dan zo snel mogelijk op moet sturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jammer, je had ze ook door iemand anders kunnen laten inleveren. Ik denk dat je dit op school moet vragen niet hier en niets opsturen naar Iddink. Bij de school van mijn zoon krijg je 50 euro boete en moet je contact opnemen met school om te horen wat je nu moet doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
We hebben contact met de school opgenomen, maar de vrouw van de receptie snauwde alleen en wilde niet echt een oplossing zoeken. Zou ik ze niet af kunnen geven in het hoofdkantoor in Den Bosch? Ik woon daar namelijk redelijk dicht bij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probleem is dan: komt het administratief wel in orde dan. School heeft geen bewijs dat jij het hebt ingeleverd en kan jou alsnog een boete geven. Omdat school jou niet helpt (zucht.... die receptiemensen ook) zou ik dan maar iddink even bellen: http://www.iddink.nl/?pagina=contact

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding