Zelf maken van een lege toilet/keukenrol. Ballon aan de rand vastplakken en als een kattapult de propjes eruit schieten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat snap ik niet, leg es uit??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, je neemt een lege toilet of keukenrol. Daaromheen doe je de eerste cm ofzo een ballon, dus alleen het gedeeltje waar je op blaast, en plakt dat goe vast aan de rand van de rol. Dan heb je aan de ene kant een ballon zitten/hangen en aan de andere kant nog een gat. Vervolgens gooi je door dat gat een propje ìn de ballon. Dan trek je aan het puntje van de ballon zodat die goed strak komt te staan en laat de ballon los. Het propje schiet er met een noodgang uit. Mijn zoon doet dat met maiskorrels.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@kaylee, ja dat wilde ik er net nog bijzeggen. Niet op mensen en dieren schieten natuurlijk! Mijn zoon maakt daarvoor zijn eigen 'schietschijven' van papier.