Is er in Amsterdam een school waar je 4 en 5 Havo in 1 jaar kan doen (en dan in mei examen doet voor 5Havo)?

Ik wil graag weten of er zo een school in Amsterdam is .Want ik hoor steeds meer mensen zeggen ik wil 4+5Havo in 1 jaar doen .En ik ben dus best wel nieuwsgierig of dit echter ook bestaat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Powergen
12 jaar geleden
LOl.. dit geloof je toch zelf niet? Je moet dan wel héél goed zijn, maar meestal ga je dan gewoon naar het VWO/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoor van mensen die ik ken dat ze Havo 4+5 in 1 jaar afronden nu wil ik wel weten hoe dat kan en via welke school. (Ik heb mijn Havo al 3 jaar )

Het beste antwoord

Ik zou zeggen dat je het best je licht op kunt steken bij het Luzaccollege. Hier de link voor verdere informatie.
Ik heb hier ervaring mee, maar het kost wel een paar centen.

http://www.luzac.nl/college/luzac-vestigingen/amsterdam/
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord . Is dit de enige school in Amsterdam die 4 en 5 Havo in 1 jaar doet? (want veel mensen die ik ken betalen dit bedrag niet maar deden wel in 1 jaar 4&5 Havo). Ik ben al afgestudeerd maar ben wel nieuwsgierig;)
Ivana
12 jaar geleden
Nee, voor zover ik weet is dit de enige mogelijkheid. Tenzij je door zelfstudie in de vakantie een heel jaar kunt overslaan. Het voorbeeld zit hier naast me op de bank, maar dat is echt moedig!! Een tweede opleiding zou ik zo niet weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je informatie.