Moet mijn school het geld terugbetalen voor een boek die ik kwijt was?

Vorig jaar was ik mijn boek voor geschiedenis kwijtgeraakt na het einde van het jaar. Ik moest daarvoor 25 euro betalen. Paar minuten geleden had ik het boek eindelijk gevonden, als ik dit inlever op school, moeten ze me het geld dan terugbetalen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

nee, waarschijnlijk niet. De school heeft namelijk een nieuw boek moeten kopen om weer voldoende boeken te hebben voor het nieuwe schooljaar.
Maar je kan het altijd vragen natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bekijk het regelement van je school of neem even contact op met de administratie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk krijg je het geld niet terug.
Dat geld is ook een soort boete van te laat inleveren.