Bestaat er zoiets als Tweetalig Bovenbouw TTO (klas 4 , 5 en 6)?

Ik zit nu in de derde klas van TTO en in mijn school, vanaf 4de klas is het gewoon VWO...dus we krijgen de meeste vakken in het Nederlands...Is dat hetzelfde in alle scholen die TTO bieden in Nederland?

Toegevoegd na 33 minuten:
wat als ik naar Buitenland ga studieren( engeland of australia,enz) in universiteit ... moet ik dan ook de eindeexamen in het nederlands doen of kan ik daarvoor aparte examen doen??

Weet jij het antwoord?

/2500

Bij mij op school heb je tweetalig 3 kwart van de lessen volgen we engels en de andere kwart nederlands Wolfert Tweetalig in Rotterdam

in de bovenbouw krijg je op iedere TTO school veel meer vakken in het Nederlands. dit is noodzakelijk om twee redenen. allereerst worden de klassen meer versnipperd door wisselende vakkenpakketten. hierdoor kom je vaker in de klas met kinderen uit het gewone VWO en dus zal dit in het Nederlands gaan. ten tweede is er de verplichting om de examens in het Nederlands af te nemen. hiervoor is het noodzakelijk om je ook in het Nederlands voor te bereiden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100