Weet iemand misschien wat een goede middelbare school is voor mijn dochter?

Hallo mijn dochter zit nu in groep 8.
Ze wou erg graag naar het wellantcollege Madestein.
Maar haar niveau is daar te hoog voor.
Nu is zij dringend opzoek naar een andere middelbare school
Weet iemand een goede middelbare school voor mijn dochter ?
Haar advies is namelijk : VMBO TL
Alvast heel erg bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Volgens mij is Segbroek College wel een goede
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kunt u gaan informeren bij het ''van Maris
college in Den Haag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor de een een goede school is hoeft voor de ander niet een goede school te zijn.Ga kijken op scholen die vmbo-tl onderwijs aanbieden en ga zelf een indruk met je dochter opdoen.Wat je ook kan doen is inspectierapporten opvragen via google.Je hebt op het voortgezet onderwijs ook scholen die van zeer zwak tot goed presteren.En misschien kent je dochter wel kinderen die op het vmbo tl zitten ga daar eens mee praten of met de ouders.Succes!