Ik wil misschien de opleiding IVK doen. Is er ook ergens een proefles te downloaden?

IVK: Integrale VeiligheidsKunde.
Of iemand die ervaring met deze opleiding heeft.
Kun je wat uitleg geven over de lesstof (moeilijk/makkelijk)
Duur opleiding Voltijd.
Uren les per week.
Huiswerkuren per week.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Op de site van Hogeschool Utrecht staat (bijna) alle info die je wilt weten.
De opleiding duurt in voltijd 4 jaar.
De lesuren per week en de huiswerkuren kan ik zo snel niet vinden.
Op 21 november 2009 is er Open dag bij Hogeschool Utrecht. Tussen 10.00u en 15.00 kan je daar terecht voor al je vragen en voorbeelden over de opleiding.

De praktijk bij IVK staat vanaf het eerste jaar centraal.
• In het 1e jaar loop je 196 uur stage. Dit betreft een oriënterende stage van 1 dag in de week.
• In het 2e jaar loop je 168 uur stage. Dit betreft een concretiserende stage van 1 dag in de week
• In het 3e jaar loop je 8 maanden stage. Dit betreft een specialiserende stage van 4 dagen per week.

Ik heb maar even voor Hogeschool Utrecht gekozen omdat ik niet weet waar je wilt studeren of op welk niveau.
In principe kan je voor elke school op de site wel iets vinden over de opleiding en eventuele open dagen.
Suc-6 met kiezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+10,
Bedankt voor je antwoord, ook omdat je de enige bent!:)