Weet iemand tips/optie om snel aan een kamer te komen?

Mijn vriendin wil in Eindhoven gaan studeren. Ze heeft in Januari een kamer nodig. Ze heeft al een aantal kijkavonden gehad maar ze is nog nergens toegelaten.

Weet iemand misschien tips/opties om snel aan een kamer te komen? Ik hoorde iets over een site waar je zonder kijkavonden aan een kamer kunt komen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Zoek eens naar de site www.kamernet.nl of google even "kamernet". Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook in Eindhoven zijn kamerbureaus waar studenten zich kunnen inschrijven om in aanmerking te komen voor een kamer. Je zou hiervoor even kunnen googlen.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.fontys.nl/voor.scholieren/op.kamers.aspx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vestide.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk welke woningcoöperaties er actief zijn in Eindhoven en schrijf je daar in. Bel ze elke dag met de vraag of er al een kamer is. Na een tijd zijn ze je zo zat dat ze je een kamer geven puur en alleen omdat je dan ophoud met bellen. Het is vervelend werk, maar als je echt in hoge nood bent, wil het wel helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Antikraak in Eindhoven is misschien een oplossing.