Kan ik, na het niet behalen van havo diploma, halverwege het eerste jaar van het mbo toch weer havo doen rond de kerstvakantie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zouden je ouders blij mee zijn. Waarom doe je het niet meteen over?

Antwoorden (3)

Lijkt mij geen probleem, maar regel het dan zo snel mogelijk. Ik vermoed dat je nu iets gemotiveerder bent dan vorig jaar
12 jaar geleden
Ja, echter vermoedelijk kan je niet op een reguliere middelbare school halverwege het jaar instromen om havo te doen. Daar moet je of aan het begin van het schooljaar mee beginnen of je moet nu via certificaten of een ' thuis-havo' verder gaan met je opleiding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het verstandiger is om deelcertificaten te verzamelen van die vakken waar je onvoldoende voor stond. Hoe je dan aan een volledig HAVO diploma moet komen is een andere vraag, die je hier ook kunt stellen lijkt mij.