Wat kan ik het beste doen na het halen van mijn propedeuse?

Ik wil na mijn HAVO de HBO-opleiding 'Small business and Retail management' doen. Na het behalen van mijn propedeuse wil ik naar de universiteit, maar welke verwante opleiding is dan het meest logisch?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nijenrode business school, puur management..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kost een beetje, maar levert VEEL op, meteen na de studie kun je 5 cijfers op jaarbasis gaan vragen, of meteen boven de balkenende-norm starten zelfs...
itsme
14 jaar geleden
5 cijfers op jaarbasis?? 10.000, wow, dat is zelfs nog onder het minimum loon...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@itsme... 5 nullen... Maar dan zou men zeggen 5 keer een nul is ook nul... Maar je hebt wel gelijk... Dank je...
itsme
14 jaar geleden
@xinix... de nullen maken de miljoenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL... ik snap je... rofl...
Elke management/bedrijfsopleiding. Misschien bedrijfskunde, is ook een erg brede opleiding.

Kijk eerst even bij de studie/universiteit welke eisen er aan HBO studenten worden gesteld. Je word namelijk niet zomaar met een propedeuse toegelaten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op basis van je hoofdvraag wilde ik je antwoorden; ga er een jaar tussenuit en ga jezelf en de wereld ontdekken nu het nog kan! Maar na het lezen van je toelichting begrijp ik dat dat geen optie is??? Ik raad het je aan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het HBO afmaken, en daarna doorstromen in de Master op de universiteit, als je zowieso een universitaire graad wilt halen. Dan heb je een diploma. Je kan je je trouwens afvragen of een universitaire graad uberhaupt nodig is.

De kans dat je na een jaar op de uni er achter komt dat het systeem op de uni toch niets voor jou is, en moet stoppen blijkt in de praktijk erg groot.