Waar moet ik stage lopen?

Ik heb echt geen idee waar ik stage wil lopen. Kun jij me helpen.

Ik wil graag iets in Amersfoort. Ik vind management en organiseren leuk. Ook houd van bedrijf-run games, op me laptop. Dus misschien in winkel, restaurant of hotel.

Ik heb echt geeeeeen idee! Help...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als het maatschappelijke stage is, misschien bij scouting of vereniging, daar valt ook van alles te organiseren.
Dat laten ze je in een hotel echt niet gelijk doen denk ik
12 jaar geleden
Secretaresse misschien? Dan gaan ze toch organiseren?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik geloof van wel