Deeltijd HBO goed te combineren met fulltime baan?

Ga de opleiding commerciële economie doen naast mijn volledige werkweek. Wat zijn de ervaringen van deeltijdstudenten betreffende het aantal uren zelfstudie (naast een werkweek van 38 uur)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

De combinatie kan heel goed uitpakken! Ik heb net deze zomer mijn deeltijdstudie afgerond, die ik naast een bijna-fulltime-baan deed.
Ik vond de studie zó boeiend en inspirerend dat het me vooral heel veel energie heeft gegeven ipv gekost. Als dat ook voor jou geldt gaat het zeker lukken!
Mijn studie was heel iets anders dan mijn werk, maar bij jou ligt de studie waarschijnlijk in de lijn van je werk? Dan is de combinatie ook nog eens heel praktisch.
Heel veel succes en plezier gewenst!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je moet het willen en discipline opbrengen en dan is het prima te doen. Vooral de afwisseling tussen werken en leren is erg waardevol, de stof gaat zo veel meer leven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begin ook nu met commerciële economie en werk daarnaast 40 uur. Heb hiervoor halfjaar andere studie gedaan en ging goed elke zaterdag om half 8 uit bed en tot 1 uur aan schoolwerk dan hoef je door de week 's avonds weinig te doen. Behalve tijdens tentamen week.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar zoals al gezegd werd werken en weer naar school is geweldig