Kan je een piloten opleiding in Nederland ook geheel in het Engels doen, is der een mogelijk dat ie niet in het Nederland hoeft?

Een amerikaanse jongen wil graag een piloten opleiding in Nederland doen alleen moet hij dan vloeiend Nederlands spreken in bijna alle scholen voor piloten die ik bezocht heb. Weet iemand misschien een opleiding voor piloten in Nederland die in het Engels is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij graag een opleiding tot piloot wilt volgen en je moet daarvoor Nederlands kunnen lezen, spreken en schrijven dan gaat hij dat toch gewoon eerst doen? Is ook nog eens goed voor de inburgering.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een deel van de KLM opleiding vind plaats in Amerika, je kan eens bellen of de studie ook in het Engels gegeven wordt, is bij veel studies al het geval.
http://www.pilootworden.nl/hasflash/10/page/6342/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De KLS verzorgd ook een deel van de opleiding in de VS: Phoenix Arizona. Wellicht verzorgen ze de opleiding ook in het Engels, zou je even ba moeten vragen

Antwoorden (1)

ja hoor www.executiveflight.nl doet alles in het engels