Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is handiger voor op het mbo: een dagagenda of een weekagenda?

Ik gebruikte op het havo een dagagenda, (hoewel ik niet al het huiswerk opschreef hoor). Zou je voor mbo meer of minder huiswerk hebben om op te schrijven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Weekagenda is sowiezo handiger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zelf vind een week agenda goed genoeg vooral omdat je niet elke dag altijd toetsen of dingen te doen hebt... en wat ik vooral merk is dat er steeds minder in de agenda's word geschreven... dus zou ik voor de weekagenda gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe bedoel je minder in agenda's geschreven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat mensen het toch niet opschrijven omdat ze het later aan elkaar vragen of het ergens anders opschrijven maar dat is mijn ervaring, en weet natuurlijk niet hoe jij met je schoolwerk bent
Op het mbo heb je geen nodig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op het mbo heb je meestal minder huiswerk om op te schrijven.
Ik zou toch kiezen voor een weekagenda, omdat het lastig is als de docent zegt: ''Vrijdag wil ik dat jullie een verslag over dit en dit inleveren'' en je moet dan weer een eind bladeren, terwijl je dat met een weekagenda minder hebt. Op deze manier houd je ook overzicht wat je een bepaalde week nog te doen hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding