wat is handiger voor op het mbo: een dagagenda of een weekagenda?

Ik gebruikte op het havo een dagagenda, (hoewel ik niet al het huiswerk opschreef hoor). Zou je voor mbo meer of minder huiswerk hebben om op te schrijven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Weekagenda is sowiezo handiger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zelf vind een week agenda goed genoeg vooral omdat je niet elke dag altijd toetsen of dingen te doen hebt... en wat ik vooral merk is dat er steeds minder in de agenda's word geschreven... dus zou ik voor de weekagenda gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe bedoel je minder in agenda's geschreven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat mensen het toch niet opschrijven omdat ze het later aan elkaar vragen of het ergens anders opschrijven maar dat is mijn ervaring, en weet natuurlijk niet hoe jij met je schoolwerk bent
Op het mbo heb je geen nodig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op het mbo heb je meestal minder huiswerk om op te schrijven.
Ik zou toch kiezen voor een weekagenda, omdat het lastig is als de docent zegt: ''Vrijdag wil ik dat jullie een verslag over dit en dit inleveren'' en je moet dan weer een eind bladeren, terwijl je dat met een weekagenda minder hebt. Op deze manier houd je ook overzicht wat je een bepaalde week nog te doen hebt.