Ja hoor, dat gebeurt regelmatig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn per jaar wel een klein aantal leelingen die het heel goed maken. En daar zou ook vast wel 10 bij zitten :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor alle vakken, dat weet ik niet. Maar ik had een jongen in de klas die 3 tienen op zijn eindlijst (VWO) had, en een meisje met 6 negens en een 10. Die zullen dan op hun Centraal Examen in ieder geval heel dicht bij de 10 in de buurt hebben gezeten, of misschien wel een echte 10 gehaald hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeetje is die jongen of meisje wel gelukkig?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zouden die niet gelukkig zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, ze konden gewoon goed leren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uiteraard kun je dan gelukkig zijn, dan mag je trots zijn op jezelf!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad suzyq. Waarom zouden ze niet gelukkig zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd; iemand die zo goed weet te scoren op het eindexamen is niet noodzakelijk een streber zonder leven. Veel leerlingen die het op school gemakkelijk af gaat reageren met evenredig weinig te doen maar als zo'n leerling toch een normale hoeveelheid tijd aan schoolwerk besteed kan je indrukwekkende cijfers krijgen.
Het gebeurt elk jaar inderdaad wel dat iemand een 10 ergens voor haalt. De meeste tienen voor je CSE zijn naar mijn weet gehaald door een meisje, 3 jaar geleden. Zij haald 7 tienen en 1 acht voor haar examens. Zal nog even het artikel zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wauw! 7 tienen...
Ja dat is zeker mogelijk! een klasgenoot van mij heeft dat bij een examen gehaald.
Ik heb bij een examen maar 1 foutje gemaakt (frans) ik kreeg vervolgens van andere te horen dat ik die toch maar eens moest herkansen =P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik had een 10 voor natuurkunde destijds (1963).
Daarna ben ik - uitteraard! - natuurkunde gaan studeren. Die studie heb ik moeten opgeven omdat ik te veel moeite had met de universitaire wiskunde (7 op mijn eindlijst), Daarna heb ik alsnog rechten tot een goed einde gebracht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik, op Centraal Examen VWO voor Frans en voor Duits.
Van de duitse ambassade kreeg ik een kadootje, een duits boek.
Van die vrekkerige franse horken natuurlijk niets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar niet zo'n groot aantal