zijn er wel eens leerlingen geweest die een 10 hebben gehaald voor hun Centraal Examen

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja hoor, dat gebeurt regelmatig.

Er zijn per jaar wel een klein aantal leelingen die het heel goed maken. En daar zou ook vast wel 10 bij zitten :)

Voor alle vakken, dat weet ik niet. Maar ik had een jongen in de klas die 3 tienen op zijn eindlijst (VWO) had, en een meisje met 6 negens en een 10. Die zullen dan op hun Centraal Examen in ieder geval heel dicht bij de 10 in de buurt hebben gezeten, of misschien wel een echte 10 gehaald hebben.

Het gebeurt elk jaar inderdaad wel dat iemand een 10 ergens voor haalt. De meeste tienen voor je CSE zijn naar mijn weet gehaald door een meisje, 3 jaar geleden. Zij haald 7 tienen en 1 acht voor haar examens. Zal nog even het artikel zoeken.

Ja dat is zeker mogelijk! een klasgenoot van mij heeft dat bij een examen gehaald. Ik heb bij een examen maar 1 foutje gemaakt (frans) ik kreeg vervolgens van andere te horen dat ik die toch maar eens moest herkansen =P

Ja, ik had een 10 voor natuurkunde destijds (1963). Daarna ben ik - uitteraard! - natuurkunde gaan studeren. Die studie heb ik moeten opgeven omdat ik te veel moeite had met de universitaire wiskunde (7 op mijn eindlijst), Daarna heb ik alsnog rechten tot een goed einde gebracht.

Ik, op Centraal Examen VWO voor Frans en voor Duits. Van de duitse ambassade kreeg ik een kadootje, een duits boek. Van die vrekkerige franse horken natuurlijk niets.

Ja, maar niet zo'n groot aantal

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100