Commerciele economie?

Ik doe nu Bedrijfseconomie (hbo), maar omdat ik op een slechte school zit en de opleiding mij tegenvalt, ben ik benieuwd naar jullie ervaringen met commerciele economie. Zijn er in het bedrijfsleven veel doorgroei mogelijkheden door deze studie? Is het vergelijkbaar met Bedrijfseconomie, of juist totaal anders? Etc.

Ik heb binnenkort een gesprek hierover op een hoge school, maar ben toch benieuwd naar jullie bevindingen. Alvast bedankt,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

In Groningen is CE vergelijkbaar met marketing maar met wat meer rekenen. Wel te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik doe zelf commerciële economie op saxxion in Deventer. Bevalt super Veel afwisselende vakken. Talen rekenen en recht. Aanrader dus