hoe zeg je Eohippus?

Ik moet mijn spreekbeurt houden. Ik doe dat over paarden&pony's. Ik heb een stuk over de geschiedenis.
Dan wil ik het hebben over Eohippus. Maar ik ben bang dat ik dat verkeerd zeg (ik wil graag een goed cijfer)
Help my!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb bij google vertalen gekeken, en je kunt horen hoe ze het in het Engels zeggen. Ik denk dat je het zo zegt...
Je moet naar het engels uitspraak luisteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ejoohippus volgens mij. (:
Succes met je spreekbeurt trouwens, als je een hoog cijfer wil, kan je ook nog iets extra doen, zoals een poster of kleurplaten uitdelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar www.vertalen.nl
Typ het woord in en stel in van NL naar NL
Druk op het luidsprekertje en hij spreekt het uit
Dat doe ik ook altijd voor mondelingen

Volgens mij spreek je het zo uit: eejoohiepus