Ik heb een 3,7 gehaald voor wiskunde en nu

Denk ik er de heletijd aan. Ik kan het niet uit me hoofd zetten; iemand tips?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als dat eenmalig is, dan gewoon loslaten. Shit happens moet je maar denken. Volgende keer beter je best doen!! Als het structureel is en je staat er slecht voor, dan is het verstandig om bijlessen te nemen. Overleg met je docent wat het beste is om te doen. Maar de hele tijd eraan denken helpt je niet, je wordt er helemaal gek van en je kunt niet slapen.

pak een stift maak van die 3,7 een 8,7 en volgende keer extra oefenen voor je toets. je kan er nu toch niks meer aan veranderen

Zet het van je af; iedereen overkomt dat wel eens Volgende keer moet je gewoon heel goed leren, en als je iets niet begrijpt GELIJK aan je leraar/lerares vragen Dat is het allerbeste..

Heel vervelend, mischien 1 keer goed uitleggen en dan meer duidelijkheid. Ik ben zelf nooit goed in rekenen geweest, tot ik het mezelf makelijk ging maken. Ik heb nu een goed lopend eigen bedrijf Succes!

Wiskunde is meer een kwestie van begrijpen en snappen dan leren. Door veel te oefenen leer je meer. Dus mijn advies is om bij het volgende hoofdstuk vragen te stellen, huiswerk goed te maken. Maar vooral oefenen oefenen oefenen en nog eens oefenen. Elke keer leer je iets nieuws, ik verzeker je er van!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100