Wat zijn goede actuele onderwerpen waar je een voordracht over kan houden?

Ik moet voor Nederlands een voordracht houden over een controversiele onderwerp.
Ik wilde het eerst over embryoselectie doen, maar ik weet daar niet veel over te vertellen en m'n voordracht moet minimaal 10 minuten duren.

Weet iemand een beter onderwerp? (Misschien ook nog met een stelling erbij)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (3)

Troepen sturen naar Afghanistan of niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geweld in games
Het verbieden van wapens
Pedofilie en de kerk

Het zijn (te) bekende onderwerpen, maar misschien vindje ze toch goed, of je had ze al.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom Nederlanders nog vaak een hekel hebben aan Duitsers...ondanks dat onze economie er afhankelijk van is