Wat kan de school doen aan diefstal op school (kleedkamer bij gymnastiek)?

wel, deze dinsdag is tijdens de les Lichamelijke opvoeding m'n jeans broek gestolen. Na dat hele verhaal hebben we nog steeds mijn broek niet terug. Maar ik denk niet echt dat de school er werkelijk iets aan doet?
waarmee moet'k er mee naartoe?
Het is echt geen pretje, en ik wil graag weten wat de school eraan kan doen ( eventueel een slot op de kleedkamers).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Een school kan diefstal niet helemaal uitbannen. En een slot op de kleedkamer kan een probleem zijn voor de veiligheid, als er brand uitbreekt moeten de vluchtwegen vrij zijn.

Het enige dat jij kunt doen: aangifte doen bij de politie van diefstal. Alleen omdat het op school is gebeurd, betekent niet dat dit geen misdrijf is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Iedereen ondervragen??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de conciërge melden en vragen of er een vergoeding is voor diefstal uit kleedkamers op school
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder bewijs kan een school helaas maar weinig doen behalve wat vragen stellen. Sommige scholen plaatsen camera's als er te veel incidenten gebeuren maar zoals je je wellicht voor kunt stellen is dat geen optie voor een kleedkamer. De school kan hier echt heel weinig tegen toen. Uiteindelijk ben jij slachtoffer maar de school is niet de dader.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons op school worden de deuren van de kleedkamers afgesloten en je waardevolle spullen kun je in een bak doen in de zaal