Zijn er Nederlandse uitgeverijen die kalenders uitgeven? Moeten fotografen contact opnemen met de uitgeverij of andersom?

Ik heb wel uitgevers gevonden maar die hebben ontzettend rare, onbegrijpelijke websites. En dan komt het er uiteindelijk op neer dat ze standaard kalenders hebben waar je je eigen tekst op kan zetten (niet wat ik zoek dus).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.kalenderfabriek.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat wil je eigenlijk?

Antwoorden (2)

Ik weet niet percies wat je wilt, maar je kan gewoon een offsetdrukkerij binnen lopen en daar een produktie laten produceren.
Ze helpen je zeker verder.

Toegevoegd na 5 minuten:
Je hebt dus geen uitgever nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij jouw foto's officieel wilt laten uitgeven op een kalender of een boek of postkaarten of wat dan ook....
dan zal jij een uitgever moeten zoeken en vinden die daar achter staat en jouw werk uitgeeft.
Als die het de moeite waard vind.

Uitgevers hebben het over het algemeen niet nodig dat zij fotografen zoeken. Tenzij het om hele specifieke foto's gaat, maar die vinden zij dan ook wel weer via internet.