Hoe kun je protentiële klanten benaderen via goedkope huis-aan-huisverspreiding (zie toelichting)?

Ik breng momenteel elke 2 maande een nieuwe flyer uit en verspreid deze huis-aan-huis. Echter zijn er in mijn wijk veel mensen die een nee-ja-sticker of een nee-nee-sticker op hen brievenbus hebben. Uit ervaring op bijv. koninginnedag vorig jaar bleek dat mensen die wel een sticker hebben, maar dus niet van mij horen, uiteindelijk wel belangstelling hebben voor de massages die ik aanbiedt. Hebben jullie een idee hoe je toch deze doelgroep kunt bereiken en daarmee dus de stickers op de brievenbussen op een legale manier kunt omzeilen?

Toegevoegd na 45 seconden:
Ow ja, mijn flyers liggen inmiddels ook al bij diverse horeca-gelegenheden, zonnestudio's en kappers.

Weet jij het antwoord?

/2500

ik wil wel een website maken stuur even een berichtje of je dat wilt. Op een folder kan je niet zo veel zetten een website alles maar laat gewoon maar even horen

Uit ervaring weet ik dat flyers niet of nauwelijks werken, tenzij je bij het overhandigen een gesprek met de potentiële klant aangaat. Een gesprek blijf beter hangen en de kans dat ze contact opnemen is iets groter. Waarom geef je geen workshop? Huur een keer in de maand een lokaaltje op een school en geef een lezing of workshops. Dat heeft veel meer effect omdat mensen direct kunnen ervaren wat je doet en ze hebben je persoonlijk gezien en gesproken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100