Hoe kun je protentiële klanten benaderen via goedkope huis-aan-huisverspreiding (zie toelichting)?

Ik breng momenteel elke 2 maande een nieuwe flyer uit en verspreid deze huis-aan-huis. Echter zijn er in mijn wijk veel mensen die een nee-ja-sticker of een nee-nee-sticker op hen brievenbus hebben. Uit ervaring op bijv. koninginnedag vorig jaar bleek dat mensen die wel een sticker hebben, maar dus niet van mij horen, uiteindelijk wel belangstelling hebben voor de massages die ik aanbiedt. Hebben jullie een idee hoe je toch deze doelgroep kunt bereiken en daarmee dus de stickers op de brievenbussen op een legale manier kunt omzeilen?

Toegevoegd na 45 seconden:
Ow ja, mijn flyers liggen inmiddels ook al bij diverse horeca-gelegenheden, zonnestudio's en kappers.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Naamsbekendheid. Hoewel ik er zelf een hekel aan heb, zou je er aan kunnen denken om op grote parkeerplaatsen je flyers onder de ruitewissers van heel veel auto's te plaatsen. In winkelcentra kun je flyers uitdelen. Ook op evenementen, rommelmarkten, alle plaatsen waar veel mensen komen. Schakel vrienden, kennissen ed. in om je te helpen. Bij supermarkten en ook bij buurthuizen kun je gratis advertentiebriefjes ophangen. Plaats je advertenties op Markplaats, MarktPlaza en andere gratis advertentie-sites. Herhaal dat regelmatig. Maak een website, of weblog - Blog. Er zijn genoeg mogelijkheden die gratis zijn. Zorg dat je naam en je aanbieding te vinden zijn door Google. Succes. Want een initiatief als dit lijkt me toe te juichen.

Je kunt op die adressen aanbellen en vragen of ze jouw flyer toch willen bekijken. Trouwens, het zijn potentiële klanten, zonder die "r". Zorg er wel voor dat je flyers in ieder geval foutloos gespeld zijn, want een foutieve spelling werkt averechts, en zal die potentiële klanten "afschrikken".

Heb zoiets vroeger ook gehad toen die stickers pas op de markt waren. Als je gewone massage's aanbied kun je er gerust eens een keer één in de bus gooien,zijn het andere massage's zou ik het niet doen en het by zonnestudio's etc en de gewone brievenbussen dus zonder stickers houden! Succes ermee

Plaats een advertentie in een huis aan huis krant . En een advertentie bij de supermarkten .

ik wil wel een website maken stuur even een berichtje of je dat wilt. Op een folder kan je niet zo veel zetten een website alles maar laat gewoon maar even horen

Respect: gooi geen flyer in de bus met NEE-NEE bel niet aan maak een website Geloof niet, dat mensen op jouw 'service' zitten te wachten. Met de benadering kweek je alleen maar afkeer. Ik zelf zou de deur voor je gezicht dichtslaan of mijn hond op je loslaten. Nee = Nee

Uit ervaring weet ik dat flyers niet of nauwelijks werken, tenzij je bij het overhandigen een gesprek met de potentiële klant aangaat. Een gesprek blijf beter hangen en de kans dat ze contact opnemen is iets groter. Waarom geef je geen workshop? Huur een keer in de maand een lokaaltje op een school en geef een lezing of workshops. Dat heeft veel meer effect omdat mensen direct kunnen ervaren wat je doet en ze hebben je persoonlijk gezien en gesproken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100