Hoe krijg ik mijn product in het assortiment van een drogist?

Zelf heb ik huidverzorgingsproducten ontwikkeld, creme, masker, reiniging ect. Deze producten gebruik ik zelf in mijn eigen ( kleine ) schoonheidssalon en verkoop ik daar ook. Nou zou het ontzettend gaaf zijn als mijn producten in de grote drogisterijen verkocht zou kunnen worden, kruidvat, etos, de tuinen. Heeft iemand enig idee op welke manier ik daar contact voor zou kunnen krijgen en wat informatie daarover kan krijgen o.a. opties, mogelijkheden, kosten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (1)

Je zou bij een aantal drogisterijen naar binnen kunnen stappen, en vragen of je een display met de producten neer kan zetten. Zo heb ik het ook voor elkaar gekregen bij een aantal DA drogisterijen.

Via het distributie centrun van de grotere drogisterij ketens is het vrijwel onmogelijk. Tenzij je al naambekendheid hebt opgebouwd door o.a. reclame in de landelijke media.