Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn product in het assortiment van een drogist?

Zelf heb ik huidverzorgingsproducten ontwikkeld, creme, masker, reiniging ect. Deze producten gebruik ik zelf in mijn eigen ( kleine ) schoonheidssalon en verkoop ik daar ook. Nou zou het ontzettend gaaf zijn als mijn producten in de grote drogisterijen verkocht zou kunnen worden, kruidvat, etos, de tuinen. Heeft iemand enig idee op welke manier ik daar contact voor zou kunnen krijgen en wat informatie daarover kan krijgen o.a. opties, mogelijkheden, kosten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je zou bij een aantal drogisterijen naar binnen kunnen stappen, en vragen of je een display met de producten neer kan zetten. Zo heb ik het ook voor elkaar gekregen bij een aantal DA drogisterijen.

Via het distributie centrun van de grotere drogisterij ketens is het vrijwel onmogelijk. Tenzij je al naambekendheid hebt opgebouwd door o.a. reclame in de landelijke media.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding